Nota Diploma Sains

 Assalamualaikum semua,



Maaf dah lama tak bukak blog ni. Ini adalah kerana saya amat sibuk maklumlah nak exam muet. Post2 sebelum ni byk yg request untuk nota diploma sains. Btw result exam sem 4 saya dah keluar. Alhamdulillah saya lulus dengan jayanya. hahah dah cuak da haritu. Satu lagi hahaha saya tak dapat kolej untuk sem 5. Rasa sedih sgt. Menangis jugakla dua hari. Apapun doakan saya dpt tempuh hidup diluar huhuhuh.

Apa yg saya boleh katakan, bukan saya tak nak kasi nota cuma saya takut ada perubahan dalam sesetengah subjek tu. Contoh, subjek chem sem 3. Kalau ikut nota senior saya sem2 lepas amat berbeza dgn saya punya. Ini adalah kerana ada perubahan dari segi sub topik dalam subjek tu. Ada topik yg mungkin dibuang dan ada ditambah. Bergantung pada universiti masing2. Setiap post saya adalah bergantung pada masa itu. Boleh digunakan sebagai rujukan untuk anda semua.

Untuk nota:

sila email saya secara personal ye sebab tak semua nota saya boleh bagi.

Maaf kalau nota tak lengkap sebab saya jenis belajar tulis dalam buku. Tak banyak nota online. Apapun goodluck untuk yang baru masuk belajar. Buat yang terbaik jangan hampakan mak ayah. Kalau boleh fokus belajar. Nanti saya update ye :)

Kalau tak boleh bukak sila comment ye maaf saya busy sikit :)

update: saya sekarang sedang melanjutkan pelajaran di UiTM Shah Alam dalam kos degree in biomolecular science. Doakan saya semua :)

Terima kasih

Comments

  1. Thank you so much☺️,may Allah bless you sis

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2, saya pun doakan yg terbaik untuk awak :)

      Delete
  2. thank youu sgt2 sbb saya memang dah lama nak cari nota2 ni semua,btw doakan saya cemerlang course ni amik kat uitm arau :)

    ReplyDelete
  3. adakah ini untuk pra diploma sains juga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tak tahu sama ada nota yg digunakan sama atau tak. saya rasa nota pra-diploma lain dari diploma sains....sorry tau

      Delete
  4. saya dapat diploma sains ni di uitm. boleh ke saya nak further psychology waktu degree? sebab memang nak sambung psychology :((

    ReplyDelete

Post a Comment